Замовлення

Загальна інформація

  • Оформити Замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту (Покупцю), який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні Замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції Товару, так і до Замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото упаковки, представлене на веб-сайті cosmos.zakaz.ua або на вітрині магазину КОСМОС в мобільному додатку Zakaz (далі – Сайт/Платформа), може відрізнятися від реальної упаковки. Для отримання більш точної інформації, завжди звертайте увагу на реальну упаковку. Якщо потрібно більше відомостей про Товар, будь ласка, зв'яжіться з виробником або напишіть у коментарях до Замовлення необхідне Вам уточнення.

Умови приймання та повернення Товарів

  • Клієнт (Покупець) зобов’язаний здійснити приймання доставленого Товару за кількістю, асортиментом, комплектністю та зовнішнім виглядом (цілісністю упаковки) в момент його доставки кур’єром та в його присутності. Покупець має право відмовитись від прийняття Товару, якщо такий Товар не відповідає умовам договору купівлі-продажу щодо кількості, асортименту, комплектності та зовнішнього вигляду (цілісності упаковки), виключно в момент його отримання від кур’єра та в присутності кур’єра.  
  • Покупець зобов’язаний здійснити приймання доставленого Товару групи "суперфреш", а саме: кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, зелень, незавакуумовані ковбасні та/або делікатесні вироби, за кількістю, асортиментом, зовнішнім виглядом та якістю в момент його доставки кур’єром та в його присутності. Покупець має право відмовитись від прийняття Товару групи "суперфреш", якщо такий Товар не відповідає умовам договору купівлі-продажу щодо кількості, асортименту, зовнішнього вигляду (цілісності упаковки) та якості, виключно в момент його отримання від кур’єра та в присутності кур’єра.
  • У випадку неприйняття Товару Покупцем в наслідок його невідповідності умовам договору купівлі-продажу, зазначеним вище, а також у випадку відмови Покупця від прийняття Товару з будь-якої іншої причини Покупець зобов’язується негайно повернути такий Товар кур’єру, який здійснив доставку та в присутності якого здійснювалась перевірка такого Товару. Якщо Клієнт не здійснив таке повернення, вважається, що він прийняв Товар, переданий Продавцем та немає претензій щодо кількості, асортименту, комплектності, зовнішнього вигляду будь-якого доставленого Товару та якості Товару групи “суперфреш”.
  • Придбані продовольчі Товари належної якості після їх приймання Покупцем поверненню не підлягають.
  • Придбані непродовольчі Товари належної якості після їх приймання Покупцем можуть бути повернені Покупцем за умови, що вони не входять у Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року у відповідності до умов ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», а також за умови, що такі Товари не використовувалися і якщо збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданими відповідними Товарами.
  • Покупець має право у випадку виявлення прихованих дефектів повернути Товар неналежної якості Продавцю в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.
  • Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» повернення Товару можливе лише за умови збереження фіскального чека (розрахункового документа) Продавця і Товару, що підлягає поверненню.

Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року 

Постанова КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року

Зміни Замовлення

Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Зміни до Замовлень приймаються:

  • в Замовлення з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • в Замовлення з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Ціни на Товари

  • Товар продається за цінами, встановленими Продавцем на дату та час відпуску Товару у відповідному Магазині, в якому фактично здійснюється реалізація такого Товару за кожним окремим Замовленням та з якого фактично здійснюється доставка в межах відповідного Замовлення (в залежності від адреси для доставки, зазначеної Покупцем у Замовленні), з урахуванням умов, викладених в цьому Розділі нижче.
  • Товар збирається в Магазині Продавця, проводиться через касу та відпускається з Магазину завжди в день доставки.Фактична загальна сума Товару у Замовленні може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами Товари на момент їх відпуску з Магазину змінилася порівняно з ціною, що була встановлена Продавцем на момент розміщення Вами Замовлення.
  • На Платформі діють виключно ті знижки, акції, спеціальні пропозиції Продавця, які вказані безпосередньо на Сайті та застосовуються за умови замовлення Товарів через Платформу, чинні на момент відпуску Товару з Магазину Продавця.
  • Ціни на Товари вказані на Платформі з урахуванням непрямих податків.
  • При отриманні Замовлення Ви отримуєте фіскальний чек Магазину Продавця, який підтверджує вартість придбаних Вами Товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами Товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком.
  • Ціни та наявність Товару в Магазині можуть змінюватися, тому фактична загальна сума Замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн. за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у Замовленні, збирач проінформує Вас про це. Загальна кількість вагового Товару може змінюватись в залежності від самого Товару та особливостей його упаковки в Магазині Продавця.
  • Дисконтні картки мережі Магазинів Продавця не діють під час оформлення Замовлення на Платформі.

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

Кур'єрська доставка передбачає доставку Замовлення до дверей в межах обраного часового вікна.

Доставка до дверей офісу / квартири можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі.

У разі його відсутності, поломки, або відсутності світла у Вашому будинку, доставка Товару здійснюється:

  • для замовлень вагою до 30 кг до п'ятого поверху;
  • для замовлень вагою більше 30 кг до дверей під'їзду багатоквартирного, чи до вхідних дверей приватного будинку.
  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором Контакт центру Zakaz.ua за номером телефону 0800 20 20 20.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки на таймер.

Перед тим, як доставити Ваше Замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:

  • для Замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для Замовлень з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Києві 89 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою Клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, Клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).
  • Вам потрібно зробити декілька окремих Замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, Замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного Магазину Продавця - вартість доставки буде розраховуватись як для одного Замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім Замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше Замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне Замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, зазначених вище.

Доставка важких Замовлень

При оформленні Замовлення загальною вагою 41 кг і більше, нараховуватиметься додаткова комісія у розмірі, зазначеному в таблиці.

Вага товару від …, кг Доплата за вагу, грн
41 25
51 50
61 75
71 100
81 125
91 150
101 175
111 200
121 225
131 250
141 275
151 300
161 325
171 350
181 375
291 400
201 425
211 450
221 475
231 500
241 525
251 550
261 575
271 600
281 625
291 650
301 675
311 700
321 725
331 750
341 775
351 800
361 825
371 850
381 875
391 900
401 925
411 950
421 975
431 1000
441 1025
451 1050
461 1075
471 1100
481 1125
491 1150
501 1175
511 1200
521 1225
531 1250
541 1275
551 1300
561 1325
571 1350
581 1375
591 1400
601 1425
611 1450
621 1475
631 1500
641 1525
651 1550
661 1575
671 1600
681 1625
691 1650
701 1675
711 1700
721 1725
731 1750
741 1775
751 1800
761 1825
771 1850
781 1875
791 1900
801 1925
811 1950
821 1975
831 2000
841 2025
851 2050
861 2075
871 2100
881 2125
891 2150
901 2175
911 2200
921 2225
931 2250
941 2275
951 2300
961 2325
971 2350
981 2375
991 2400
1001 2425
1011 2450
1021 2475
1031 2500
1041 2525
1051 2550
1061 2575
1071 2600
1081 2625
1091 2650
1101 2675
1111 2700
1121 2725
1131 2750
1141 2775
1151 2800
1161 2825
1171 2850
1181 2875
1191 2900
1201 2925
1211 2950

Об'ємні одиниці товару

Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата та інші Товари, віднесені до категорії об’ємних одиниць за рішенням Кур’єрської служби - доставляються на індивідуальних умовах.

Сервісний збір

Кур’єрська служба (Zakaz.ua) може встановлювати в тому числі тариф «Сервісний збір», що застосовується для розрахунку винагороди за надання Послуг з доставки Кур’єрською службою згідно Публічної оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.

Тариф «Сервісний збір» визначається у відсотках від вартості кошику (під вартістю кошику розуміється фактична вартість замовлених Клієнтом  (Покупцем) через Сайт Товарів, що зазначена у відповідному фіскальному чеку Продавця). Розмір Сервісного збору та порядок його визначення зазначається під час оформлення Клієнтом Замовлення на Сайті.

Попередня сума Сервісного збору розраховується під час оформлення Замовлення Клієнтом на Сайті та коригується з урахуванням фактичної вартості Товарів, зазначеної у відповідному фіскальному чеку Продавця.

У випадку повної чи часткової відмови Клієнта від прийняття замовлених Товарів, а також у випадку повного чи часткового повернення Клієнтом замовлених Товарів Сервісний збір поверненню Клієнту не підлягає, якщо інше прямо не передбачено Публічною офертою Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.

Винагорода за збирання

Винагорода за збирання є додатковою частиною винагороди Кур'єрської служби (Zakaz.ua) за надання Послуг з доставки відповідно до умов Публічно оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті. Ця додаткова частина винагороди Кур'єрської служби оплачується Клієнтом за його власним бажанням у будь-якому розмірі, вказаному Клієнтом на його розсуд у відповідному полі для введення суми такої винагороди на Сайті. Кошти, сплачені Клієнтом в рахунок виплати винагороди за збирання є доходом Кур'єрської служби (Zakaz.ua).

Відміна Замовлення

  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити Замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів, тощо). У випадку відміни Замовлення, Клієнт може самостійно повторити Замовлення на Сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну Замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
  • Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, Кур’єрська служба залишає за собою право перенести Ваше Замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
  • Відмінити Замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до Контакт центру Zakaz.ua за номером 0800 20 20 20.

При цьому зміни до Замовлень приймаються:

  • для Замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для Замовлень з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити Замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених Замовлень у разі пікового попиту.

Доставка Новою поштою

Загальна інформація

Мешканці міст, в яких кур’єрська доставка не доступна, а також всі інші Клієнти Платформи, можуть скористатися зручним способом отримання Замовлення у найближчому відділенні ТОВ «НОВА ПОШТА» (обравши спосіб доставки «Новою поштою на відділення») або за адресою (обравши спосіб доставки «Новою поштою на адресу»), за умови, що такі способи доставки  доступні під час розміщення Замовлення на Платформі.

Новою поштю можуть бути доставлені тільки окремі представлені на Сайті Товари, до яких належать Товари непродуктової групи та продукти з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму. Загальний перелік Товарів, доставка яких можлива Новою поштою, визначається Кур’єрською службою.

При доставці Замовлення компанія Нова пошта застосовує умови та правила доставки, викладені на сайті https://novaposhta.ua/

Термін доставки Замовлення: 1-3 дні.

Доставка Замовлення здійснюється у відділення Нової пошти або кур’єром на адресу одержувача. Доставка з використанням поштомату не доступна.

Вартість доставки Новою поштою

Орієнтовна вартість доставки становить від 88 гривень та варіюється в залежності від ваги та габаритів Замовлення, яке буде сформоване для відправлення Новою поштою. Точна вартість збирання і доставки буде зазначена при оформленні Замовлення на Cайті. Вартість послуг компанії Нова пошта додається до загальної вартості послуг Кур’єрської служби.

Під час оформлення Замовлення на сайті, при доставці на адресу, ви можете замовити додаткову послугу «Підйом на поверх». Відправлення, вага яких не перевищує 30 кг, підіймаються на поверх без додаткових доплат (вартість послуги включено до основної послуги), для відправлень понад 30 кг - нараховується доплата за підйом на поверх за тарифами Нової пошти.

Оплатити Замовлення необхідно банківською платіжною карткою за посиланням на Cайті (онлайн) протягом двох годин з моменту отримання відповідного повідомлення від Кур’єрської служби зі зазначенням загальної суми за Товари та Послуги з доставки за Замовленням.

Отримання Замовлення

Про прибуття Замовлення до відділення Нової пошти (дату доставлення Замовлення на адресу) Вам буде надіслано СМС-повідомлення.

При доставці на адресу, Кур'єр телефонує за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній. Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком. Графік роботи адресної доставки можна уточнити на сайті Нової пошти.

При доставці на відділення відправлене Замовлення буде зберігатися у відділенні Нової пошти 5 календарних днів.

Для отримання Замовлення у відділенні Нової Пошти достатньо мати при собі номер експрес-накладної, оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту або телефон з номером, вказаним в експрес-накладній.

1) Якщо Замовлення не буде отримане Клієнтом у відділенні Нової пошти протягом вказаного терміну зберігання, Замовлення буде вважатися не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого Товару та сплачених Послуг з доставки не повертається. В разі, коли Клієнт з особистих причин не може отримати вчасно відправлення, він може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для погодження умов подовження терміну зберігання у відділенні Нової Пошти.

2) Якщо Клієнт відмовляється від отримання Замовлення через пошкодження чи не відповідність змісту отриманого відправлення, Замовлення вважається не виконаним. В такому випадку, вартість Замовленого Товару повертається. Замовлення не можна забрати частково.

3) При виявленні прихованих дефектів Замовлення після його отримання, Клієнт може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для вирішення спірних питань.

4) Якщо Клієнт не може отримати Замовлення особисто, він може замовити зміну даних отримувача.

5) Якщо Клієнт не може отримати Замовлення у відділенні Нової пошти, вказаному в Замовленні, він може замовити перенаправлення Замовлення, сплативши вартість всіх послуг доставки, пов’язаних з перенаправленням Замовлення.

Клієнт (Покупець) зобов’язаний здійснити приймання доставленого Новою поштою Замовлення за кількістю, асортиментом, комплектністю та зовнішнім виглядом (цілісністю упаковки) замовлених Товарів в момент отримання відповідного відправлення у відділенні Нової пошти в присутності представника ТОВ «НОВА ПОШТА». Претензії Клієнта щодо кількості, асортименту, комплектності та зовнішнього вигляду (цілісності упаковки) Товарів у Замовленні після отримання Замовлення (відправлення) у відділенні Нової пошти не приймаються.

Умови Розділу «Умови приймання та повернення Товарів» застосовуються до приймання та повернення Товарів, доставка яких здійснювалася Новою поштою, якщо інше прямо не передбачено цим розділом.

Товари, які не підлягають обміну або поверненню

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Постановою КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року затверджено  Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

Оплата

  • Оплата Товару Продавця та послуг Кур’єрської служби за Замовленнями може здійснюватися Клієнтами тими способами, які доступні на Сайті в момент оплати відповідного Замовлення.
  • Клієнт отримує посилання на оплату у SMS/push повідомленнях та по email.
  • При обранні способу оплати «Карткою онлайн після збирання» Клієнт зобов’язаний здійснити оплату Замовлення до початку обраного вікна/слоту (часового проміжку) доставки, а у разі вибору часу доставки з часовим проміжком 07:00-08:00, Замовлення необхідно оплатити до 22:00 доби, що передує дню доставки. Якщо оплата не надійде у зазначений вище строк для оплати, Замовлення може бути перенесене Кур’єрською службою на наступний слот доставки.
  • При обранні способу оплати «Безготівковий розрахунок для юридичних осіб та ФОП» передоплата здійснюється згідно рахунку, який буде виставлено протягом доби, шляхом перерахування коштів на рахунок у форматі IBAN (без використання банківських платіжних карток).
  • При обранні способу оплати «Безготівковий розрахунок для юридичних осіб та ФОП», якщо Вам потрібно оперативно отримати свою доставку, необхідно вчасно зробити оплату (максимум до 16:00 за день до відправки), для того, щоб ми встигли сформувати та відправити Ваше замовлення. Інакше, якщо оплата не надійде до 16:00, ми не зможемо здійснити доставку в обраний Вами час і будемо змушені відмінити Ваше замовлення.
  • При наявності в кошику підакцизного товару спосіб оплати «Безготівковий розрахунок для юридичних осіб та ФОП» недоступний.
  • Порядок оформлення замовлення та документообіг при оплаті за безготівковим розрахунком
  • Порядок розрахунку за допомогою банківських карт і платіжних інтернет-систем 
  • Збирання

    • Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно.
    • Ваше Замовлення буде упаковане в пакети Продавця, які оплачуються окремо.
    • Побутова хімія пакується окремо.
    • Залежно від об'єму Замовлення та категорій обраних Товарів, Ваше Замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого Замовлення).
    • Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.